STÓJ, CHODŹ I SIEDŹ JAK PIĘKNOŚĆ

JOGA_0052

Mówi się, że wystarczy poczuć się piękną by jako taka być odbieraną. Eeee tam, myśli większość z nas. Tu mi się marszczy, tu opadło i mam cellulit, wiec dajcie mi spokój z tym gadaniem!

A jednak… Badania dowodzą a obserwacja potwierdza, że to nie doskonałą gładkość odbieramy podświadomie jako piękno. Kluczem jest młodzieńcza POSTAWA!

Z podświadomym postrzeganiem nie wygrasz, a ono mówi:

Długa szyja (kojarzysz Nefretete?), czyli łopatki w dół a antenka na czubku głowy (wyobrażona) pręży się ku niebu. To znaczy: nie jestem zmęczona, mam humor, mam power. Widziałaś kogoś radosnego z przygarbionych ramionami i schyloną głową?  No właśnie. W tym celu masujemy szyję. Dużo olejku dla poślizgu i działamy, od dołu do góry (zawsze!). Na videoblogu za dwa dni zobaczycie dokładnie jak.

Klatka piersiowa niezapadnięta. Bez demonstracji i przesady, ale atuty są na swoim miejscu, małe czy duże i fajne są. Nie chowamy ich dzięki plecom w kabłączek. Moja rada: Książka na głowę, jak babcie kazały i chodzimy, siadamy, prosto!! Nie usztywniaj się jednak, czyli….

…Biodra, miednica lekko się kołyszą. Znowu: naturalnie ale nie dajemy się usztywnić obowiązkom i przekonaniom innych. Jestem dziewczyną mądrą, ale nie zapomniałam radości z tańca i zabawy, mówi mój chód.

Postawa ciała wysyła zwrotny sygnał do mózgu, czyli koło sie zamyka. Chodzę jak atrakcyjna kobieta, czuję się atrakcyjna, tak jestem widziana. W takim na-stroju w każdym stroju (także tym Sylwestrowym) będziesz cudna, razem z kurzymi łapkami i odrobiną „chomiczka”.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s