Jak zachować gładką szyję

JOGA_0099

Łabędzie albo nie, przede wszystkim mają być gładkie i jędrne. A tu jak na złość, jako pierwsze często pokazują oznaki zmęczenia i zwiotczenia.

Winę można zrzucać na mięsień szeroki szyi i jego kolegów oraz cienką i suchą skórę tego obszaru. Nie bez racji byłyby narzekania na ich budowę, lepiej jednak zadziałać:

Po pierwsze masaż, po drugie ćwiczenia, a po trzecie… jeszcze trochę masażu. Na szyi najłatwiej jednak popełnić kosztowne dla urody masażowe błędy, więc w tym wypadku ośmielę się apelować: dajmy spokój YouTube… Kluczowe, to zawsze masować od dołu ku górze i nigdy, przenigdy na odwrót!

Wsród różnorodnych ćwiczeń jednym z Waszych ulubionych jest „całowanie żyrafy”:

Unosimy podbródek i wykonujemy 10 soczystych buziaków z dziobkiem ku sufitowi. Powtarzamy na boki, by zaangażować całą szyję.

Nasze codzienne nawyki mogą wyglądowi szyi i podbródka poważnie zaszkodzić. Na zajęciach Yogattractive, tych tradycyjnych i tych Skypeowych, dowiadujecie się więc jak pielęgnować szyję kompleksowo i skutecznie, by była naszą dumą, zarazem zmieniając parę szkodliwych nawyków.

A swoją drogą, potraficie zgadnąć, o których mówię?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s