AUTOMASAŻ? ĆWICZENIA TWARZY? PRZECIEŻ JA NIE MAM NA TO CZASU!

images

MÓWICIE MI:

“Nawet bym chętnie, wie pani, bo czasem coś by się dla siebie zrobiło, ale 10 minut rano na masaż i jeszcze mam owal twarzy ćwiczyć? Czy Pani wie, że ja nawet makijaż robię w korku? Rano trzeba dać rodzinie śniadanie, dzieci przygotować do szkoły, poprawić prezentację w ostatniej chwili… ja przecież książki od dwóch lat nie przeczytałam więc o czym my mówimy?”

“Tak, chciałabym, widzę, że dobrze mi to robi. Buzia gładsza i samopoczucie jakoś lepsze, ten olejek tak fajnie pachnie… no ale nie zdążam do pani, zawsze coś wypadnie…”

“Wie pani, ja już mam 58 lat, to już czas się pogodzić, godnie zestarzeć, dać ten czas innym a nie tak sobą zaprzątać sobie głowę. No tak, lubię ładnie wyglądać, ale to już chyba nie wypada tak o sobie tylko…”

DOBA MA TYLKO 24 GODZINY- I CO Z TYM ZROBIĆ?

Proszę, nie gniewajcie się ale ja też jestem kobietą, mam rodzinę i firmę, która każdą chwilę potrafi wchłonąć, jak się nie pilnować. Wiem, że cześć z Was ma jeszcze dużo trudniej. Trzeba to jednak jasno powiedzieć:

DZWONEK ALARMOWY

Jeśli nie mamy czasu, by naładować własne baterie, czyli zadbać o zdrowie, odstresować się, poruszyć mięśnie i pielęgnować swoją kobiecość to musimy zdać sobie sprawę, że akumulatory się wyczerpią. I wiecie same, że to się dzieje w najmniej odpowiednim momencie. 

Kiedy skumuluje się stres, “siądą” psyche i soma, robi się poważnie. I wtedy trzeba poświecić sobie czas, tylko że to już rzadziej są przyjemności typu joga, długi spacer czy holistyczne odmładzanie Yogattractive, a raczej wizyty u lekarzy. 

CZYLI KONKRETNIE CO ZROBIĆ?

Rozprawić się raz na zawsze z poczuciem winy, że mamy własne potrzeby. Uwaga, potrzeba zabawy i odczuwania przyjemności są głęboko zakorzenione także w świecie zwierzęcym. Dowodzi to, że są to potrzeby podstawowe dla poczucia dobrostanu, a nie nasze ludzkie “wymysły”, które można zignorować. 

Przemyśleć, czy świat naprawdę się zawali bez tej dodatkowej godziny którą dasz sobie. Przetasowania obowiązków w rodzinie mogą okazać się bezbolesne i łatwiejsze, niż myślisz. Albo nie, wtedy włączamy asertywność. 

Sprawdzić, czy nie tracisz czasu na coś, co daje Ci mniej przyjemności niż to, co chciałabyś dla sobie zrobić (Facebook? Codzienne oglądanie wiadomości? Może jeśli poświecisz im czas raz na dwa-trzy dni nadal będziesz mniej więcej na bieżąco? Sama poszukaj:) 

ZAMKNIJ NA 5 MINUT OCZY I ROZMARZ SIĘ

Gdyby doba miała 25 godzin to co wspaniałego zrobiłabyś w tę dodatkową godzinę?

  • Sen?-dobrze, pewnie trzeba nadrobić. 
  • Kino/kawa i plotki? – nieźle, dla psychiki plus choć dla zdrowia trochę mniej
  • Joga/pilates/taniec/spacer? – super!
  • Naturalny anti-aging twarzy i szyi Yogattractive czyli automasaże terapeutyczno-pielęgnacyjne i ćwiczenia ponad 80 mięśni twarzy i szyi? – jesli to jest to, zapraszam:)
Leave a Reply

